7 sie 2012

FASHION

 Good morning people ! How are you ? :) 

 W internecie znalazłam całkiem dwie fajne stylizacje w sam 
  raz na wakacje. 

Number One.

Stylizacja ta składa się z takich łagodniejszych
barw,a dokładniej z bieli i różu.

Jak dla mnie jest to bardzo ciekawy komplet.

Najbardziej podobają mi się te szpileczki :-)
i sukienka w kształcie bombki.

Co sądzicie o tej stylizacji ??







Number Two.

W tej stylizacji również dominuje biel, ale tym razem jak dla mnie z odcieniem granatowym.

Komplet ten składa się z białej bluzki na 
ramiączka i krótkiej spódniczki w biało-granatowe paski.

Dodatki : cienki pomarańczowy pasek oraz mała również pomarańczowa torebka.

Bardzo podoba mi się ta stylizacja, jak dla mnie w sam raz na spacerowanie po plaży ;-)





A teraz sukienka w której się po prostu zakochałam ! :o   IS  BEAUTIFUL !



Ma świetny prosty krój , a kolor nieziemski !


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Młodzi sympatyczni i ogólnie fantastyczni ! 
  Zapraszam do lajkowania naszego profilu na Facebooku :)  / Berry 

                               


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz